mandag den 20. maj 2013

Velkommen til min salgsblog

Opdateret d. 20.05 2013

Hvis du finder noget, du vil købe, sender du en mail til mig på benita_bruncke@hotmail.com, hvor du oplyser numre og priser. Jeg sender en mail retur med det totale beløb, forventet poto og mit kontonummer. Hvis du vil have tingene sendt, betaler du selv for portoen. Jeg medbringer også gerne dine ting til convention. Men jeg kommer først med til efteråret 2013. Køber du mange ting, finder vi en god pris, så du får noget rabat. :)

På forhånd, tak for handlen!

Benita Bruncke

Her er links til, hvad der er til salg lige nu:
stempler
bånd
pynt og blomster
albums
værktøj, punches og rubons

Hver gang jeg opdaterer bruger jeg de samme indlæg og skifter bare billeder og numre ud. Hvis det ikke er første gang du er forbi, så kan det altså godt være at der er kommet nye ting i de enkelte kategorier. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar